SFO - Praktisk Info

Information vedr. SFOen:

Frederiks Skoles SFO

SFO-leder : Berit Berg 87 87 21 39

SFOen har daglig åbent fra 6.15 til 7.50, og igen:

mandag, onsdag: 13.05-17.00

tirsdag, torsdag: 13.50-17.00

fredag: 13.05-16.00

På åbnedage i ferieperioder har vi åbent fra 6.15 til 17.00 (fredage til 16.00)

Lukkedage mv. kan ses på Viborg Kommunes hjemmeside

Personale

I SFOen er der 6 pædagoger og en studerende ansat. Alle pædagogerne er tilknyttet indskolingen, og har et stort samarbejde med lærerne i afdelingen omkring børnene. Enkelte timer i skolen varetages også af pædagogerne.

Bente Sørensen

Morten Krogh

Susanne Dall

Annika Lindskog

Nadia Jensen (morgenvagt)

Alle pædagoger har en primær tilknytning til en enkelt årgang, og fungerer som SFO kontaktperson for denne årgang.

AULA Komme/Gå

For at registrere Jeres børns fremmøde i SFO, gør vi brug af Aulas Komme/Gå system, som er et digitalt system, hvor børnene ”prikker sig ind og ud” i SFOen. Systemet giver endvidere mulighed for, at børnene i løbet af dagen kan prikke sig ind på dagens aktivitet, så både personale og I forældre kan se hvor barnet befinder sig.

Forældre kan via Aula - Komme/Gå  f.eks. give besked om gå hjem tider/ hvem afhenter/ m.m. Tider og beskeder mm. skal være indtastet senest kl. 12.40 den pågældende dag, for at vi kan nå at registrere og reagere på dem.

Barnet kommer ikke i SFO

Husk at meddele os hvis Jeres barn holder fri, er syg og derfor ikke kommer i SFO, da vi har pligt til at reagere, hvis et barn ikke møder frem.

Husk at melde til og fra i ferieperioder.

I kan sende beskeden digitalt i Aulas Komme/Gå system, eller ringe til os på tlf. nr: 87 87 21 41.

Ind- og udmeldelse

Ind- og udmeldelse foregår udelukkende via Nemplads.

Tillæg til folderen mål og indhold

Shape Created with Sketch.