SFOKlub - Praktisk Info

Frederiks Skoles SFOKlub

Tlf.: 8787 2143

SFOKlub leder: Berit Berg - 8787 2139

SFOklubben er et klubtilbud til børn i 4. – 7. klasse. Aktiviteter tager udgangspunkt i børnenes interesser og aldersgruppe.

Klubbens lokaler er i forbindelse med mellemtrinnet i lokale 16.

Åbningstider i klubben

Åbningstiden følger børnenes skoleskema. Generelt vil der altid være åbent fra børnene har fri fra skole og til kl. 17.00, dog 16.00 om fredagen.

Vi har desuden aktiviteter om aftenen enkelte gange. Dette kan bl.a. være ture ud af huset, spilleaftner og andre aktiviteter i klubben. Disse bliver annonceret på Aula.

Åbningstider i skoleferierne er som regel 9.30 til 15.30 på hverdage.

Lukkedage mv. kan ses på Viborg Kommunes hjemmeside

Der er mulighed for at tilkøbe en morgenplads i SFOen for elever på 4. årgang, der har et behov for dette.

Vi registrerer ikke om børnene er i klub, men vi lægger op til at man siger hej, når man kommer og farvel, når man går hjem.

Personalet i SFOKlubben er Anne-Marie Fabricius og Rikke Hansen.

Mad og Aktiviteter

Vi tilbyder normalt et let måltid mad til SFOKlubbens medlemmer om eftermiddagen. Det koster 5 kr.

Enkelte aktiviteter koster et lille gebyr, som højst udgør 50% af udgiften til materialer mm., eks. svømning.

Til dette formål har vi indført et ”klippekort-system”, hvor man kan indbetale et beløb. Pengene indbetales via MobilePay til 414430 med barnets navn som kommentar.

Ind- og Udmeldelse foregår udelukkende via Viborg Kommunes selvbetjeningsløsning.

Prisen er 337kr pr. måned (pr. 1/1-23), juli måned er betalingsfri.